Zapraszamy do ściągnięcia i rozpowszechniania „Nowej Bibuły” nr 011–012.
Można ją pobrać tutaj
Jak zwykle, liczymy na Waszą pomysłowość w rozpowszechnianiu druku. Przypominamy, że oprócz regularnej „Nowej Bibuły” udostępniamy również inne materiały warte rozpowszechniania. Są one zawsze dostępne pod linkiem: http:/nowabibula.pl/do-sciagniecia. Ostatnio dodaliśmy dwie nowe ulotki:
To im się po prostu należało…
Ulotka porównująca nagrody wypłacane ministrom obecnego rządu z nagrodami wypłacanymi przez poprzedni rząd (po 4 na stronę A4)
My milczymy, oni kradną
Dowcipna ulotka, w której odmiana czasownika „milczeć” w 3 osobie liczby mnogiej brzmi: „oni kradną”. (po 6 na stronę)
Jak zwykle, prosimy o składanie anonimowego raportu z rozpowszechniania druków pod linkiem http:/nowabibula.pl/raport. To zajmuje tylko chwilkę, a nam bardzo pomaga orientować się w zasięgu akcji. Niestety wciąż niewiele takich raportów do nas dociera. Prosimy też o wszelkie pomysły, uwagi i propozycje dotyczące akcji. Można to zrobić mailem: kontakt@nowabibula.pl lub przez Facebooka: http:/facebook.com/nowabibula. Otworzyliśmy też kanał na Twitterze: http:/twitter.com/nowabibula.
Dzięki promocji naszej akcji przeprowadzonej w lutym udało się nam zwiększyć czterokrotnie zasięg „Nowej Bibuły”. Obecnie współpracuje z nami ok. 400 korespondentów z 200 miejscowości w Polsce. Dziękujemy wszystkim, którzy się do tego przyczynili. Zbieramy fundusze na dalszą promocję akcji. Każdy może się dorzucić do naszej skarbonki: http:/zrzutka.pl/nowabibula. Z uzbieranych pieniędzy chcemy m.in. zamówić przypinki z logo akcji. Każdy, kto nam pomaga, będzie mógł dostać taką przypinkę.
Na koniec prośba: starajmy się, aby nasza akcja nie była uciążliwa dla mieszkańców. Dochodzą nas skargi, które dotyczą dwóch rzeczy: ulotki, wsuwane za wycieraczki samochodów w dni deszczowe brudzą szyby i utrudniają przez to kierowcom życie. Ponadto nie zabierajmy innym ogłoszeniodawcom pinezek, żeby powiesić „Nową Bibułę”. Ludzie się skarżą, że przez to ich ogłoszenia spadają. Nie zasłaniajmy też naszymi ulotkami aktualnych, cudzych ogłoszeń. To ważne, aby ludzie odnosili się do nas z sympatią, a nie z irytacją.