Zbliżają się wybory, walka wyborcza się zaostrza. Prezes partii rządzącej składa coraz więcej obietnic, szczególnie rolnikom. To znamienne: wie doskonale, że jego być albo nie być zależy od poparcia, jakie uzyska na wsi. Próbuje różnych sztuczek, żeby wieś, tradycyjnie słabo uczestnicząca w wyborach europejskich, jednak zdecydowała się poprzeć PiS. My podkładamy prezesowi nogę – „Nową Bibułą”.
Można ją pobrać TUTAJ
Jak zwykle, liczymy na Waszą pomysłowość w rozpowszechnianiu ulotki. Co do zasady, staramy się mieć Bibułę zawsze pod ręką, załatwiając różne sprawy codzienne. Można ją zostawić na ławce w parku, w kawiarni, w przychodni, na przystanku, w sklepie. Możemy też ją wrzucić sąsiadom do skrzynki, albo zostawić za wycieraczkami samochodu. Każdy ma swoje pomysły. Jak zwykle prosimy o krótki, anonimowy raport, który można złożyć na naszej stronie: http:/nowabibula.pl/raport. To pomoże nam bardziej efektywnie organizować promocję projektu. W wielu miejscach tworzą się grupy lokalne, które wspólnie drukują i kolportują „Nową Bibułę” Zachęcamy do tego! To najlepszy sposób na aktywowanie znajomych, którzy może myślą podobnie jak my, chcieliby jakoś się zaangażować, ale nie wiedzą jak. Nasza akcja ma tę zaletę, że można ją prowadzić w każdej miejscowości w Polsce. I absolutnie każdy może się w nią włączyć. Dzięki zaangażowaniu zwykłych ludzi dotarliśmy już do ponad 280 miejsc w całej Polsce!
Prócz Bibuły polecamy nową ulotkę, uderzającą personalnie w min. Zalewską, która po doprowadzenia polskiej oświaty do chaosu chciałaby zbiec do Brukseli i pobierać tam znienawidzone euro. Nie pozwólmy jej na takie poświęcenie. Ulotka, pokazująca jak p. Zalewska wzbogaciła się na chaosie w oświacie dostępna jest TUTAJ.
Na koniec przypominamy o naszej zbiórce internetowej: http:/zrzutka.pl/nowabibula. Zebrane fundusze przeznaczamy na promocję projektu w internecie. Dzięki dotychczasowym staraniom udało nam się zebrać ponad 1300 sympatyków na naszej stronie FB: http:/facebook.com/nowabibula, a ich liczba cały czas rośnie! Nasze posty docierają do ponad 100 tysięcy odbiorców! W ten sposób, stosunkowo niewielkimi środkami stworzyliśmy naprawdę ogólnopolską i rozpoznawalną akcję. Dziękujemy wszystkim, którzy się do tego przyczynili.